2009-07-12 (19.31)

Kom nyss hem från en mysig dag med släkten. Det började då med gocart och jag var livrädd, hade aldrig åkt innan. Kom dock 6 av 10 pers som körde och jag var en av 3 som inte hade körkort, så jag är jävligt nöjd ;) Det var skitkul att köra, trodde inte att det skulle vara så kul som det var! Måste jag göra om snart :)

Efter gocarten så åkte vi till Gula Huset och åt middag. Blev proppmätt, men sen så blev det snack om Ben och Jerrys glass så då kunde jag ju inte tacka nej till det. SÅ efter en glass satte vi oss i bilen och åkte hem.

Ska jogga runt ån om en stund, men jag måste smälta maten först! Nu har Harry kommit hem också så ska gå förbi där och se om dom ska få leka lite innan det blir försent. Känns så dumt att lämna Toffe ensam, men det är väl lika bra att han vänjer sig (nu är han ju så bortskämd med att någon typ alltid är hemma om han inte kan följa med).


Ancha, Calle, Henning, Tim och Olof

Nykläckt kusinbarn, Meja

Ganska nyklcäkt kusinbarn, Ted och hans kusin Emilia

Storebror

Storebror

Mami!

Lite smårädd innan gocarten

Ute på banan!

Väntar på mat

Söt Emilia!

Maja, Meja, Papi, Mami

Kommentarer
Postat av: S

ååh mysig dag du haft:) ska jag kalla dej mamma maja snart kanske?:P

2009-07-12 @ 20:34:17
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0