2009-07-11

Tråk dag med tråkväder! Har inga planer alls, förutom att jag ska ge mig ut runt ån. Kan vara skönt att bara vara hemma också, i det här vädret blir man inte så pepp på att hitta på något! Igårkväll när jag inte kunde somna så skrev jag en lista på saker som jag vill göra och saker jag ville skulle hända innan 2009 var slut. En ganska mysig lista faktiskt, här kommer några punkter;

¤ Få med jobb för Philip Morris
¤ Få ett deltid/tim jobb på en blomsterbutik i stan
¤ Få tag på en medryttarhäst
¤ Börja på spinningpass igen
¤ Fixa iordning vår lägenhet (med pengarna jag ska få för att fixa Calles lägenhet)
¤ Hälsa på folk jag inte träffar så ofta
¤ Kunna köpa en härlig höstgarderob med nya kläder, skor och jackor
¤ Tatuera mig


Ja, men lite i stuk med det, det är säkert minst 5 punkter till, men vill inte skriva alla här ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0