2009-07-10

Idag finns det en del saker på agendan. Mestadels tråkiga saker, men sånt osm måste göras. Ska väl även hinna med lite kul också. Jag ska börja med att rensa och försöka laga min garderob (som rasat IGEN), sen ska jag städa lägenheten. Efter det ska jag ta och färga håret och sen blir dett en liten tripp ut till Tornby för att köpa födelsedagspresent till Toffe. Gick förbi Harry (grannhunden som är bästa kompis med vår hund) men det var ingen hemma så ska väl se om dom kan få leka ltie senare som Toffes födelsedag blir fulländad ;) Ikväll är vi bjudna till Sabina på paj, har inte frågat hur min karl känner för det, han har haft yttligare en sömnlös natt inatt. Förhoppningsvis åker vi dit i alla fall :)


Grattis på födelsedagen grisen :)

Kommentarer
Postat av: S

Grattis till Toffe:D

2009-07-10 @ 15:57:15
URL: http://ekorreeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0