2009-07-10 (23.53)

Har varit lite dålig uppdatering under dagen, men har mest varit på resande fot ;) Kvällen spenderades som sagt hos Sabina där vi fick paj och kaffe och massa tjejsnack (lagom kul för Olofr kan jag tänka mig, men han stod ut i alla fall). Innan vi åkte hem svängde vi förbi mami och papi för Henning, Ancha och Jonathan är där nu i helgen och dom ville träffa Toffe. Nu har jag ont i magen och mår lite illa efter för mycket socker och kaffe. Imorgon SKA jag ge mig ut och jogga, oavsett väder!


Husmors Sabina!

Caroline och älskling

Myrimum

Nyfärgat hår

3 åring!

Sabinas paj som var godare än den ser ut på bilden :)

Kommentarer
Postat av: S

Snygg du blev i nya hårfärgen :)<3

2009-07-11 @ 00:33:13
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0