2009-07-09 (20.19)

Kom hem från Norrköping för en stund sen. Fick med mig lite skit hem, men ångrade som vanligt att jag inte köpte vissa saker jag tittat på, men till nästa gång vet jag istället exakt vad jag ska ha :) Fick i alla fall med det viktigaste nämligen underkläder! Snart ska vi åka och köpa kycklingklubbor, käkade bara lunch på stan idag så det blir middag hemma. Var på coffe house och trots vädret så satt vi självklart ute. Jag gillar han som jobbar där så mycket, han är härlig :) Här kommer lite bilder på det jag köpt (ni behöver ju inte titta på hur jag ser ut i huvudet efter att ha gått runt i regn hela dagen)


Alla linnen är köpta på New Yorker

Olof;
- LEEE för fan!



Tjockis!

Köpte hårfärg och så kan jag som vanligt
inte låta bli att köpa nagellack och läppglans!

Inveg mina nya skor i regnet!

Kommentarer
Postat av: S

Du är inte tjock, hur många gånger ska man behöva säga det till dej?:P haha spelar ingen roll vilka toppar du har nuförtiden,dina tuttar ser stora ut i dessa fina toppar med;D Smart du är som går i sånna söta skor i regnet:P<3

2009-07-09 @ 21:32:16
URL: http://ekorreeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0