2009-07-08

Uppe med tuppen? Nej, kanske inte direkt. Vaknade vid halv ett av att Olofs mobil började låta, har totalt vänt på dygnet sen jag kom hem från Arvika och sov typ ett dygn i sträck. Tur att vi i alla fall har en morgontrött hund för det var minsann jag som fick väcka honom när jag rullade ur sängen för typ en timma sen.


Toffe är ett ynkel för han måste ha sin strut på sig.
Han har fått våtexem, men snart slipper han den!


Igårkväll var Hanna här, hade riktigt mysigt! Lagade kycklinggryta och kollade på "flirting whit forty" tillsammans med cocacola och choklad. Efter det kände jag att jag var tvungen att vara lite hälsosam så jag drog med Hanna och Toffe runt ån med stavarna...

Men idag då, vet inte riktigt vad man ska hitta på. Funderar på att försöka få med min man till Norpan och kolla lite underkläder på New yorker. Om vi åker dit så är jag dessutom i desperat behov att hårfärg, vågar knappt se mig själv i spegeln, så det skulle väl vara bra att passa på att köpa det när man ändå är ute och far.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0