2009-07-08 (21.20)

Jag är knäpp. Är det höst så längtar jag till vintern, är det vinter längtar jag till vår, är det vår så längtar jag till sommaren och nu längtar jag till hösten. Är det inte bara underbart att få krypa upp i gosiga koftor, dricka te och titta på regnet utanför, när löven ändrar färg och faller till marken, när man måste anstänga sig lite hårdare för att se pigg och fräsch ut, att få ligga i sängen hela dagen för man ändå inte kan vara ute i regn och blåst, eller när man kan gå en lång promenad och få andas ren härlig höstluft och bli rosig om kinderna när man är ute. Guud, jag älskar det. Men nu ska jag njuta av sommaren så länge den varar. Sommaren är ju som sagt ändå kort.

          

         

Kommentarer
Postat av: S

hihihi poeten maja har talat;P du är som mej angående årstider mysigt med gosiga kläder och mysa med kopp te:D<3

2009-07-08 @ 22:13:36
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0