2009-07-07

Idag är det nog många sopm firar sin andra bröllopsdag! Det var det första jag kom att tänka på när jag noterade datumet för dagen i fall någon var intressaead av det. Har fortfarande sjukt ont i ryggen idag, tyvärr hjälpte inte Olofs lilla behandling igår, men det sa han själv då också. Vet i fan vad jag ska göra för jag börjar typ tjuta när jag böjer mig ner. Med tanke på min tygg och vädret så blir det nog inget fiske idag. Hanna skulle komma hit och se på film med mig eftersom jag är halvt invalid idag.

Måste också tillägga att jag tycker att det är lite dålig stil att jag inte fått veta om jag ska till Hultsfred eller inte. Har hört av mig till dom flera gånger utan att få svar och antagligen åker jag inte eftersom dom flesta ska åka ner idag och vissa imorgon. Ett svar skulle i alla fall vara skönt att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0