2009-07-06 (18.42)

Jag tror nog att jag behövde ta igen lite sömn efter den här veckan! Precis när jag bloggat klart förut så ringde mamma och pappa på dörren. Dom var här i typ en timme och lämnade nybakta bullar och pratade lite. När dom gått kollade vi klart på Ica Age sen somnade jag som ett barn igen. Vaknade för typ en helvtimme sen och är fortfarande trött. Nu lagas det mat här, ska bli så gott med potatis och köttbullar efter en vecka med pizza, hamburgertallrik och nudelwok! Efter maten ska jag ta ett långt bad för jag har något grymt ont i ryggen! Måste försöka få tag på min chef också så jag vet om jag ska till hultan imorgon eller inte. Känns som att det skulle vara skönt att veta!


En glad och suddig tjej på Depeche!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0