2009-07-05

Nu är jag äntligen hemma hos min älskling igen efter en väldigt rolig vecka i Arvika. Jag orkar inte skriva så mycket om veckan, men här kommer lite bilder i alla fall :)


Onsdags natt när vi kom hem från första jobbpasset drack vi ett glas vin med cheferna :)


Passade på att gå till stranden innan jobbpasset på torsdagen
Emma, Rickard, Mickan, Maja

Stranden i Arvika

Sola spirorna inne på VIP

Tar igen mig efter Detektivbyrån och innan jobb på torsdagen

Jobb på stora campingen på fredagen

Försöker ungå solen i vår typ 50 grader varma kiosk

Ciggaretter

Depeche Mode, kändes skönt att få stå VIP där och slippa trängas bland allt folk + gratis dricka!
(Man ser knappt hälften av publiken på bilden!!!) Fredag

Korn, lördag

Tiger Lou, sista spelningen vi såg innan vi åkte hem,
riktigt grym avslutning på festivalen!

När jag väntade på mitt tåg idag så mötte jag upp Josie på en fika :)

Nu ska jag gosa med min älskling så mycket jag kan innan jag åker till Hultsfred på tisdag (med störtsa sannolikhet i alla fall)

Kommentarer
Postat av: Josefine

hha jag älskar att jag ser ut som en lycklig kines med en kaffe haha :P

2009-07-06 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0