2009-01-31

Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Idag har vi varit ute och fiskat (gick upp vid 20 över 6). Vi fick inte så mycket fisk och det var svinkallt ute så vi åkte hem rätt tidigt. Degade i soffan när vi väntade på att bastun skulle bli varm. Har bastat nu och försöker låta bli att somna, är så grymt trött. Ikväll vet jag inte vad som händer, jag kanske borde låsa fast min pappa vid ett träd och ta hans biljett till hockeyn ikväll, men jag kanske får så kul med hans jobbarkompisar :P men på tal om hockey så är det inte alls lång tid kvar till slutspel! Bara 5 veckor (på ett ungefär) och jag har inte varit på en enda match den här säsongen. Men iofs så är det ju roligare att gå när det är slutspoel, så får ta igen det då.

Har också blivit lite firad här hemma eftersom jag inte tärffat familjen sen jag fyllt.
Av mamma och pappa fick jag en digitalkamera, pengar och en sport-BH. Av Henning fick jag en stor ask choklad (som jag inte får äta) och prestenkort på Åhléns. Hittade massor med fina inredningsgrejer där när Olof och jag var i stan i tisdags så det blir till att köpa grejer till lägenheten. Pengarna jag fick av mamma och pappa har jag en känsla av att dom också kommer gå till inredning :) I like. Av Calle har jag inte fått något, men han sa att jag skulle få en Get (ni vet som i björn rosentröms låt, när han fick en get som hette raaaaaaaaaalf).

Nej nu måste jag äta något och på något sett se till att få i mig en cigg, det är det värsta med att vara hos mor och far, jag kan inte röka när jag vill (dom vet då alltså inte att jag röker och det spelar ingen roll att jag är 20, jag kommer nog aldrig berätta det för dom). Puss och kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Haha syster, skulle inte du sluta med din lilla rökning? ;) PUSS!

2009-01-31 @ 20:01:09
Postat av: Maja

jo då, jag ska sluta någon gång :)

2009-02-01 @ 19:48:39
Postat av: Roland

Hej Maja. Hoppas fläskfilén blev bra. Kram Roland

2009-02-01 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0