2009-01-29

Hej hopp. Har hämtat kläderna från H&M idag och jag är supernöjd, allt satt bra och allt var så snyggt som jag hoppats på, det är inte ofta det händer. Nu ska jag leta reda på Smulas vaccinations papper för hon flyttar ju hema till mor och far imorgon så jag ska fixa en flyttlåda åt henne. Kommer verkligen sakna min lilla misse, men kan ju hälsa på henne ganska ofta sen när vi flyttat! Känns bättre än att ge henne till någon man inte känner + att hon redan bott där innan.

Ikväll blir det köttfärsås till middag, ken inte rikigt komma på vad man kan ha istälelt för pasta till... blir ju ltie konstigt att bara äta köttfärsås. Men sallad blir nog bra om ni inte har några idéer?






Vem ska nu hjälpa mig att blogga?

Haha, lite av det jag köpte i tisdags, eller allt utom linnet :P

Kommentarer
Postat av: ellen

su också snygging:) men vad äre typ man får och inte får äta?

2009-01-29 @ 17:01:08
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym, nävars Bodil

Du ser ju bra snygg ut iaf ;)

2009-01-29 @ 17:05:55
Postat av: elin

Vad söt du är:)

2009-01-30 @ 12:47:41
URL: http://elinmsundberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0