2009-01-28

Sitter här i soffan och känner mig rastlös, som att jag väntar på att något ska hända men det händer ju inget speciellt idag. Har fördrivit dagen hitills med att busa med hunden, läst posten, smsat med folk som kom på i efterskott att jag fyllde igår, bakat en tårta tills ikväll och ätit fukost, okej inte i den odningen men ändå.

Nu har mina kläder från H&M kommit så ska åka och hämta dom i eftermiddag. Sen ikväll kommer Ohlson och kanske Emelie, Johan och Kevin och ska äta tårtan som jag bakat och inte själv ska äta av :) Det var över förväntan svårt att baka den utan att stoppa något i munnen, ni vet om man får lite sylt på fingret så slicka man av det utan att man tänker på det, men jag hann hejda mig i sista stund typ 10 gången (jag slabba rätt mycket när jag bakar).

Nej, nu ska jag gå ut och titta på när Olof bär ved, kan hända att jag hjälper till ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie E

Jär så otroligt imponerad av dig att du kan stå emot allt de söta.Jag skulle också behöva det för välmåendets skull,man har ju inte direkt bra samvete efter att man stoppat i sig massor och så mår man väl inte så bra fysiskt helle. Nej inte mycket positivt med det alls. Men tröstäter typ när jag mår dåligt över att Henrik är så långt borta. Men snart ska jag också bli duktig och börja träna och bygga muskler när de blir klara med gymmet på badhuset :) Skulle bli en kommentar men det blev nästan ett långt brec. Aja,du är i alla fall sjukt grym och stark som står emot! Du rockar Majsan ;)

2009-01-28 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0