2009-01-27 (19.12)

Är hemma nu efter en sväng i Norrköping. Shoppade kanske lite för mycket med tanke på att vi inte har några pengar men detta följde med hem:

1. ett par jeans-legins, gråa med fickor och dragkedja nere vid vristen (vero moda)
2. ett par svarta tighta jeans som är rätt höga i midjan (H&M)
3. en grå finstickad koftan (VILA)
4. en svart "skinn" väska (H&M)
5. underkläder (New yorker)
6. ett par bruna stövar, ett par vita tygskor, ett par svarta stövletter (skopunkten)
7. ett halsband (H&M)
8. ett vitt partylinne, tubtop med paljetter vid tuttarna (New yorker)
9. en bok, "sex som jag vill ha det", present från Olof (akademibokhandeln)
10. ett arbandsur, svart läderarmband, present från Olof (Ur&Penn)
11. en bukett med 50 tulpaner, present från Olof (plantagen)
12. massa strumpor (H&M)

Lite bilder kommer senare :)

Nu så har jag smällt i mig entricot, vitlöksmör, brocolli och böner som Olof lagat till mig. Snart ska vi åka och köpa mörk choklad för det får jag äta lite av och det är ju trots allt inte vilken dag som helst! Sen ska jag köpa godis och dekorera tårtan som jag ska baka och bjuda på imorgon. Det kommer nog bli jobbigt att titta på när dom andra äter den :P men som sagt, jag har bestämt mig och det märktes redan idag när jag provade kläder att det ha försvunnit en del fett! Det är ju alltid kul för då får man ju lust att kämpa vidare. Olof har varit och är ett superbra stöd och hjälper mig att kämpa när det är jobbigt. Jag har världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0