2009-01-26

Mitt godissug går inte över, har varit hela grinig och trött idag och vill bara vräka i mig socker. Förutom det så har vi eldat skärp, pantat flaskor och rensat i garderoben. Vill att mina kläder från H&M ska komma nu så man får in lite nytt och fräscht i gaderoben. Jag har typ massor med kläder men som för dom flesta andra tjejer jag känner så känns det inte som att jag har något att ha på sig för att man tröttnat på det man har. Sen är jag för snål för att inte slänga sånt jag inte använder, men idag provade och slängde jag en massa gamla kläder från högstadiet. Fy fan vilken märkessnobb jag var då, typiska sånna tröjor som det står WE eller JL jättestort över hela bröstet :P dom fick hamna i "ge bort högen".

Nej nu ska jag dämpa mitt godissug med en cigg. Ciao.


GE MIG!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

haha jag har med haft sånna tröjor. inget jag vill ha på mej nu tror jag^^Cola och Choklad = me like it och mumsigt! :D

2009-01-26 @ 18:59:25
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0