2009-01-24 (21.35)

Just nu känns det tugnt att leva utan mitt socker :P

Nej, men allvarligt, jag kunde ju lista ut att jag skulle bli ett as om jag blev bakfull och det är jag nu också. Visserligen så mår jag mycket bättre nu men med det kommer också suget efter en massa smågodis, läsk, ja vad som helst med mycket socker. Men jag har haft en diskussion med mig själv i huvudet om att det inte är värt det. Om jag skulle äta godis nu så skulle det vara gott när jag åt det och sen skulle jag få ångest direkt efter och hata att jag föll tillbaka. Så, jaa det får bli krig med mig själv ikväll och så får vi hoppas att suget att gått över tills imorgon.

Den här gången har jag verkligen bestämt mig, jag ska klara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0