2009-01-24 (14.55)

Ha haft lite besök här idag av Calle och Philip. Vi snackade mest skit och jag mådde mest skit, men det var trevligt ändå :)

Igår var vi ju på klubben och Ohlson stod i barn vilket inebar att mitt vinglas aldig blev tomt och jag inte hade en aning om hu mycket jag druckit. Märkte först när det blev för mycket att det var dags att sluta. Blev också inbjuden till en trekant med en sjukt snygg 38 årig brud och hennes kille, men jag avstod helt oväntat. Va faktiskt rätt kul att hon var så tänd på mig, vi gick på toa tillsammans och hon bara tjatade om hur sexig jag var hela tiden. Eftersom jag var full så blev jag inte rädd/äcklad/generad utan bara uppriktigt glad att hon tyckte att jag var fräsch med tanke på hur hon själv såg ut. Hela vägen hem i bilen hade jag sjuk hicka, spydde när jag kom hem och bjöd upp hunden i sängen. Det va en helkväll det och som sagt så mår jag skit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0