2009-01-22 (20.50)

Sitter här i soffan nu med en sovande sambo och en sovande och snarkande hund och väntar på att elitserie extra ska börja. Går inget vettigt på tv nu innan så jag plågar mig igenom en repris av generation fett. Börjar bli sjukt less på att gå hemma hela dagarna och inte göra ett piss. Det värsta är att så fort jag blir rastlös så går jag till köket för att ta något att äta. Fast nu gör jag ju inte det längre, men det inebär ju att jag har mer dötid att slå ihjäl :P

En rolig grej som hände idag var att vi provade att släppa ut Wilma på lösdriften med unghästarna och hon trivdes perfekt. Hon klickade dirket med dom hästarna och ville inte ens gå in att äta, så när hon halvt om halvt slängt runt och ätit lite hö så fick jag ta ut henne igen. Hon drog som ett as och jag hade inte så mycket att sätta emot när en häst på typ 700 kilo drog mig över blank-is. Nu kommer hon i vilket fall som helst få gå på lösdriften dygnet runt, vilket inebär att vi kanske kommer flytta till Linköping snabbare :)

Imorgon är det fredag igen vilket inebär let's dance och typ inget mer. Helgen kommer väl att spenderas här hemma, har utsläpp av hästarna både lördag och söndag. Nästa helg ska vi däremot åka till Borensberg och träffa familjen lite :)

Nej, för att döda lite tid ska jag vika tvätt som jag aldrig gjorde förut, kolla elitserie extra, tända upp i pannan, träna, kolla på Navy CIS och sen lyssna på Lars-Erik Unesthål innan jag somnar. Det ekomenderar jag starkt om man har svårt att somna. Om ni inte vet vem han är så är är det någon snubbe som snackar om mentalträning, perfekt avslappning och peppning för träning osv.

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

då får jag börja lyssna på honom^^ hoppas du får en bra helg. hör av dej hur det blir med den 27e?Saknar dej<3 :)

2009-01-22 @ 21:25:03
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0