2009-01-20

Nu är nästan alla sysslor för dagen gjorda. Har bara träningen och lägga på brev kvar. Det är så skönt, för då vet man att man gjort något nödvändingt under dagen och kan ändå bara ta det lugnt typ halva dagen.

Igår kollade ju jag och Olof på en film som hette "låt den rätte komma in" som är en svensk skräckis som handlar om en vampyrtjej. Jag är ingen vampyrfantast direkt, men filmen var faktiskt över förväntan. Olof såg nu också att den hade fått höga betyg, flera priser och ska också göras om till en amerikansk version. Det är la rätt bra för en svensk film? :) även om jag inte gillar skräckfilmer så mycket så är jag sugen på en myskväll med massa skräckisar så man får ligga nära och gämma sig bakom Olof. Det ulitmata skulle väl vara massa godis och chips och sånt också, men än så länge klarar jag mig fint utan sånt :P

Snart ska jag ta och käka lite lunch, blir kycklingklubba och någon slags grönsak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0