2009-01-19

Sitter i soffan med en väldigt kelig hund som inte vill atta jag ska annat än att klia honom. Det är grymt irriteande när man försöker skriva. Men i vilket fall som helst så har jag nu börjat med atkins. Ha bestämt att jag ska ta kort på alla maträtter jag äter, för jag kan tänka mig att man får lite ångest och bara äter samma sak efter ett tag. Då är det ju bra att ha dokumenterat vad man har ätit tidigare + att det är svårare att fuska, eller nja, kanske inte men ändå. Idag har jag iaf ätit tre stekta ägg och druckit vatten. Ikväll blir det kyckligklubba och brocolli och till lunch blir det antingen tonfisksallad eller atkinsburgare.

Nu ska jag lyfta på röven och få något gjort. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

men maja då, ät vad du vill och glöm vågen för en stund.men ska bli intressant att se dina matbilder:)

pusss

2009-01-19 @ 19:19:28
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0