2009-01-19 (22.37)

Som lovat kommer det bilder på vad jag ätit idag så jag inte kan fuska mig ifrån detta. Lite andra bilder ska också få avnjutas :)


Frukost: stekt ägg

Lunch: ser ut som sallad med det är hamburgare i och lök och dressing.

Middag: Kycklingklubba med brocolli och gruka.

Ser ut som ett troll efter att ha sovit en timme i soffan.

Kostade på mig tulpaner idag, jag ÄLSKAR tulpaner :)

Toffe & Olof leker med nya pip-leksaken

Har varit dålig med uppdatering på valparna. Dom har växt rätt bra på en månad. Bilden är dock tagen för någon vecka sen.

Kommentarer
Postat av: ellen

va duktig du är:) själv så har vi bara lingonsylt och havregryn hemma så ja kan bara äta havregrynsgröt haha fast vi får pengar snart:P men äre eran hund som fått valpar eller? fast de är väl en kille... är han pappa lr?

2009-01-20 @ 12:49:09
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0