2009-01-19 (19.46)

Toffe är bortskämd. Idag va vi ju hos veterinären och klippte klorna och sen efteråt fick han en ny pipleksak, typ som små barn får klistermärken när dom är duktiga hos tandläkaren. Haha. Han leker som en tok med den och det piper oavbrutet när man har den framme. Förut lekte jag med den och honom och så gick jag iväg och skulle göra en tulpanbukett. Då stod han bakom mig med pipen i munen och pep ungefär var 5 sekund för att jag skulle forsätta leka med honom. Så himla söt, när jag vände mig om såg han alldeles ledsen ut och hande halva leksaken uppe i kinden. Med andra ord såg han fruktansvärt efterbliven ut. Fick inget kort på det, men fy fan vad jag skrattade. Nu leker Olof med honom och snart får jag kronisk huvudvärk av allt pipande.

Håller på att laga mat nu och sedan blir det lipstick jungle och så blir det som vanligt ett sent träningspass. Kommer lägga upp bilder på vad jag ätit sedan, det längtar ni efter va? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0