2009-01-18 (20.44)

Åhh, jag är ett sånt svullo. Jag hade gett mig själv tillåtelse att inte tänka på vad jag åt när vi var på Vätö (hade dock med mig träningkläder som inte lämnade väskan). På vägen hem i morse tänkte jag att nu får det räcka, dags att bli nyttig igen. Kom ungefär till södertälje innan jag förnärmat säger "usch, jag är hungig nu igen". Olof föreslog att vi skulle stanna på McDonalds i Nyköping och jag sa inte emot, trots allt äter vi sällan skräpmat. Tänkte ändå beställa en sallad för att vara lite nyttig. Väl framme i luckan ändrar jag min och tar en lilla menyn istället. Vräkte i mig den. Sen hade vi fått med oss en påse chips hem som vi inte åt på Vätö, den smaskade jag snabb i mig när vi kom hem tillsammans med några glas cola. Istället för att träna som jag sagt att jag skulle göra idag så slöade jag bara med min bok innan jag hoppade in i duschen. Nu har vi käkat korv med bröd och ångesten börjar komma över mig. Nu finns det inget varmvatten så träna blir det inte av nu. Men jag får väl samla krafter, gå ner och tända upp i pannan igen, ställa mig på den där jävla crosstrainern och förbränna lite av allt jag vräkt i mig idag. Jag blir så trött på mig själv. Men jag ska fan övervinna det här, jag har inga problem med at träna, det är oftast rätt skönt, men jag KAN INTE äta rätt, jag faller tillbaka om och om igen. HUR FAN GÖR MAN FÖR ATT STÅ EMOT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0