2009-01-15 (22.22)

Japp, hemma igen från fika hos Ohlson. Blev mass skitsnack rent ut sagt med Ohlson, Thörnvall och älskling. Sen begav vi oss in till Nyköping för att hälsa på Linda i hennes nya lägga. Trevligt, men väldigt tyst då hon inte hade någon tv eller något annat som gjorde ljud ifrån sig ;)

Hade fått lön idag, mycket trevligt med tanke på att jag inte jobbat sen den 12/12. Blev lite pengar på kontot iaf :) Dom är välbehövliga måste jag säga. Blir dock sugen på att ge mig själv en födelsedagspresent och beställa kläder, men måste överlägga detta med min sambo först :)

Imorgon bär det som sagt av till Vätö. Ska bli riktigt trevlig. Kul att göra något, tycker att det är så kul att åka iväg och göra något annat (nästan strut samma vad man ska göra, ibland är det till och med kul att åka och handla mat, haha). Sen när vi kommer hem igen så kanske vi ska ta tag i att börja packa sånt skit som man inte använder. Har ju samlat på oss rätt mycket när vi bott här.

Jag saknar en planritning på våran lägenhet, kommer inte riktigt ihåg hur den ser ut, har ju bara varit där en gång. Vill kunna planera hur jag vill ha det i alla rum. Har dock bestämt färgval i vardagsrummet och i stort sett tänkt ut allt jag vill ha där. Gäller ju att försöka få med mest sånt som man redan har, har ju inte råd att köpa allt nytt nu dirket. Visserligen gillar jag dom flesta möbler och så vi har.

Tror att varadsrummet kommer bli sjukt fint. Tänker ha svart/vitt/grått som basfärger och så någon annan färg som sticker ut lite på vissa saker som är lätt att byta ut om man vill ändra färg. I sovrummet är det gröna väggar och vi har mahogny (stavning?) färgade byråer och nattduksbord. Undrar vad som är snyggast att matcha med det. Guld kanske? Ge gärna förslag! I köket och hallen är väggarna bruna och vita. Vet inte om jag bara ska köra ton i ton där med lite beige och så. Får se, men vill som sagt ha en planritning!

Oj, vilket långt inlägg det blev. Nu ska jag smälta den sena middagen och sen träna. Skjuter ju alltid på den tills precis innan man ska sova, men det är rätt skönt. Somnar ju som ett litet barn efteråt! Skriver väl mer imorgon, live från Vätö, haha!


Håller med Ellen och vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0