2009-01-14

God morgon. Är fö ovanlighetens skull vaken redan nu, utan att ens behöva. Somnade sent igår så därför blev jag förvånad när jag vaknade kvat över nio och kände mig utvilad. Har bestämt att jag ska börja göra "att göra listor" nu när jag är arbetslös, annars blir det så lätt att man bara ligger och slöar hela dagen. På dagens lista står bland annat;

¤ Städa
¤ Stallet
¤ Borsta Wilma
¤ Ringa Wreta om arbetsgivarintyg
¤ Fixa a-kassa papper
¤ Träna
¤ Fixa naglarna
¤ Leta fram betyg inför mötet på AMS imorgon


Resten av dagen får jag slöa, men lite ska man väl ha gjort innan man lägger sig i sängen igen. Nu tänkte jag bege mig upp till stallet, så jag får stryka lite grejer från listan. Det är det bästa med listor, man känner sig så duktig när man få stryka något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0