2009-01-13

Usch, vaknade idag och trodde att jag hade mensvärk och tänkte att jag kunde leva på det och låta Olof göra alla sysslor idag. Tyvärr kom jag på mig själv att jag bara har sjuk träningsvärk i dom nedersta magmusklerna efter att tänat dom för första gången på flera månader typ. Haha, det är lätt att ta fel :)

Så snart är det dags att gå upp till stallet, sen ska jag göra en kycklingsallad, dammsuga, förbereda en lasange, för vi orkade inte laga mat igår så nu har vi både kyckling och köttfärs i kylen som vi måste laga till. Måste såklart åka och handla också, det får vi göra först av allt för jag har inga cigaretter kvar. Har försökt övertala O att han ska hjälpa mig att städa, men han tycke att vi inte behöve städa förens vi flyttar och ska flyttstäda (minst 2 veckor till dess). Hoppas han inse hur äckligt det skulle bli här om vi inte städade och hjälper mig med allt idag :)

Fy vilket dålig trötthets humor jag har idag, bäst att sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0