2009-01-12

Vilket fuktansvärt enformigt liv jag har. Jag gör typ ingenting om dagarna, ligger vid tvn eller pillar med datorn. Äter lite mat, är ute med hunden, uppe i stallet, tränar och sove alldeles för mycket. Längtar tills vi flyttar, känns som att jag nästan gett upp livet här ute och bara väntar på att flytta till stan för att jag vet att det kommer hända snart.

Ha suttit på ikeas hemsida och kollat massa grejer, en bra sak för Olof är att jag faktiskt inte vill ha så mycket grejer ;)

Kommentarer
Postat av: Bodilary

vilken stad flyttar du till? :P

2009-01-13 @ 10:17:30
URL: http://bodilhardangen.blogg.se/
Postat av: Maja

Till Linköping :)

2009-01-13 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0