2009-01-11

Mina planer för förmiddagen gick i kras. Jag hade utsläpp av hästarna så jag skulle upp vid 8. Då tänkte jag passa på att äta frukost, tända i pannan medan hästarna käkade frukost och sen ge mig ut på en jogging runda. Tyvärr dog dom planerna ungefär samtidigt som jag upptäckte att jag inte somnat vid halv 3 i natt och visste att jag inte skulle orka. Gick ju upp ändå för att ge hästarna mat och innan jag gick ut så sa jag till mig själv att jag visst skulle ut och jogga för det skulle vara så skönt när jag kom tillbaka. Haha, trodde jag, tog ett steg utanför dörren och höll på att slå ihjäl mig. Fan blank-is hela vägen till stallet. Det vore självmordsbenäget att ge sig ut i det här vädret. Halvnöjd över min ursäkt gick jag upp och sov en timme till när hästarna åt, gick ut och släppte ut dom, mockade och har nu tänt i pannan och sitter här med min havregrynsgröt. Det får bli ett träningspass när jag kommer hem ikväll. Inte ut och jogga utan på crosstrainern. Orkar och vill inte dra fram den nu när Olof fortfaande sover.

Fömiddagen kommer istället spenderas famför datorn, sen ska jag ta en lång dusch, göra hårinpackning och så fixa till mig innan det bär av till Norrköping. Föresten så blir jag trött på mig själv som sitter vid den här datorn (Olofs), har typ inga bilder på den här och dom jag har är typ ett år gamla. Dessutom så kan jag inte lägga över nya bilder från kameran här heller. Men idag ska jag fota på middagen och så laddar jag upp bilder från den andra datorn ikväll. Ha en bra dag så hörs vi när jag kommit hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0