2009-01-10

Jahapp, uppe ganska skapligt idag ändå. Innan 11, det är alltid något :) Har inga speciella planer idag. Ska åka in till stan och handla mat sen ska jag träna. Det blev inget av att åka till Norrköping idag, men imorgon ska jag dit och äta lite middag med Mathias, Emil, Alex och Carcar. Trevligt, har inte träffat Carcar eller Alex sen studenten! Sen så blir det väl en sväng på stan innan med Bella och kanske Louise om jag får tag i henne.

Pratade med Sofia nyss och är i extemt behov av att åka till Sthlm och träffa henne och Josie. Så tycker jag att Ellen ska komma dit också! Fan, det är ju skitjobbigt att prata i telefon, man vill ju ses och prata och prata och prata tills man dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0