2009-01-09 (17.33)

Nu har jag gjort allt som jag sagt att jag skulle göra idag. Känns skönt :) Nu ska jag laga lite mat, har bara ätit frukost idag, så det kurrar i magen!

Imorgon kanske det bär av till Norrköping för att träffa Bella och Mathias... Kanske någon annan som är sugen på att ses när man väl är där. Jag är ju jävligt duktig på att övertala folk att ses :) Var iaf det förra gången jag var i Norrköping. Först övertalade jag Bella att komma ner till stan, sen tvingade jag Mathias att sätta sig på bussen från Kimstad och så lyckades få Emil att komma trots att han jobbat från klockan 4 på morgonen och både Mathias, Sanna och Bella försökt övertala honom innan utan resultat. Jag har en stark kraft att få som jag vill.


Nej, jag skulle ju laga mat. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0