2009-01-08 (00.02)

Jag tänker räkna det här till den 8de fast att det tekniskt sett är den 9de nu. En dålig grej med att ligga i sängen till 4 är att man inte blir särskillt trött på kvällen.

Har iaf varit duktig och tränat idag, det gick väl iofs jämt ut med dumlekakorna jag åt efteråt. Haha, jag är så dålig. Måste skärpa mig om det ska hända något!


Jag önskar att jag hade pengar så jag utan dåligt samvete kunde tex bara åka och simma, sola solarium, köpa lite nya kläder, boka tid för den där jävla tatueringen jag tjatat om sen jag var typ 17 år, pierca mig, köpa ny jacka till våren, inreda nya lägenheten som jag vill ha den. Okej, nu rabblade jag väl upp lite mer än just dom där simpla grejerna som man vill kunna göra utan att plånboken ekar efteråt. Kommer ju iaf få bidrag från a-kassan, måste bara skicka in papprena. Sen blir det 320:- om dagen fram tills jag hittar ett jobb. Gud, jag skulle döda för ett bra jobb nu. Fuck vad jag hatar attvara arbetslös.


God natt :)


Kommentarer
Postat av: ellen

hmmmm de va ju himla bra joo ja får nog ut och gå lite också springa e inte min grejj:P men ja ska hellt klart ge det en chans:) tack så mycket:)

2009-01-09 @ 00:21:26
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0