2009-01-07 (11.36)

Nu har jag hittat massor med fina kläder som jag vill ha, nu behöver jag bara någon som kan ge mig pengar så jag kan köpa dom också :) Typ allt är från H&M så det är ju billigt, ge mig pengarna!


Söt t-shirt

Blåa chinos

Härliga jeans (skorna med)

Ett Maja-linne

En pennkjol jag föll för

Så vill jag ha en sån tröja till kjolen

Fin-vantar

Ett fint linne som jag lika gärna skulle kunna gjort i syslöjden i 5an

Är i behov av cardigans, denna var typ bra.

Billiga och helt ok jeans

Favvo träningsbyxorna

Med ett sånt gosigt linne till

Vill kunna ha vita skor!

Sen så har jag och Sabina kikat runt på massa piercingar

Är grymt sugen på att pierca mig!

Kommentarer
Postat av: ellen

hellt oväntat läser ja din me:)

2009-01-07 @ 12:04:23
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0