2009-01-04

Varje gång jag ska skriva blogg nu så får jag ändra titeln. Börjar hela tiden med 2008- okej, fel; sudda... 2009.

Idag har jag bakat cheesecake, (stavning?) som jag inte vet om den går att äta, så jag bjöd hit Ohlson, han äter nämligen även om det smakar skit ;)

Har också varit uppe i stallet och så håller jag på att tvätta. Vill verkligen bli frisk så jag kan börja träna igen! Börjar få lite abstinens nästan :P

Ida skulle ju kommit hit och tatuerat mig idag, men hon var tydligen bakfull. Skit. Hade ju sett fram emot det sen hon ställde in det i november. Blev faktiskt lite sur. Tycker att det är lite dålig stil. Men det får väl bli en annan gång när hon bestämmer ett datum och man ser till att inte boka upp den dagen och hoppas på att hon inte är bakfull då med.

Nej, nu ska jag läsa lite andra bloggar och så fixa tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0