2009-01-01

Första dagen på året, första gången som jag inleder ett år utan att vara bakfull på 6 år ;)

Nyårsafton var riktigt mysig, massa god mat och gos med älsklingen. Precis lagom, även om jag inte kan neka att jag var lite sugen på att åka in till stan en stund. Idag känns det dock bara jätteskönt att vi var hemma.

Idag har jag typ inte gjort någonting, Andréa ringde och väckte oss vid halv 2, så blev det frukost, stall och dusch och nu är det redan kväll och jag har inte gjort ett skit. Jätteskönt! Mår bättre idag så ska nog komma igång med träningen ordentligt snart, ska börja med en långpromenad imorgon och se hur trött jag blir.

Ska träffa Ida i veckan också. Tror hon skulle ha tatueringsmaskinen med sig så då blir det att gadda sig lite :) Om inte så blir det iaf fika och massa tjejbladder ;)

Nej, det börjar nog bli dags att laga lite mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0