2009-02-25

Åh, det känns ovant att skriva blogg nu :) är hemma hos mamma och pappa en sväng nu, ska straxt ner till Mollo och äta lunch. Har kommit i ordning bra i lägenheten nu och förhoppningsvis får vi internet någon dag den här veckan eller i början på nästa så man kan bli lite mer uppdaterad om vad som häder i världen :)

Under dom här typ två veckorna som vi bott i Linköping så har vi nog träffat mer folk än vi gjorde under hela tiden när vi bodde i huset. Jag älskar det eftersom jag är så beroende av folk. Har inte gått en dag utan att man träffat någon man känner :) Igår var tex jag och Olle en hel dag på stan och fikade och kikade runt i diverse affärer. Köpte 3 böcker och nya örhängen. Bokade också tid till nästa tatueringen, kände att det var dags och när jag fick veta hur lång väntetid det var så tog jag första bästa tid; 9 juni. På tal om tatueringar så har jag också piercat mig nu :) det blev en anchor i ögonvrån, bild kommer senare!

I helgen kommer Andréa upp, det ska bli så grymt kul, har inte tärffat henne sen studenten. På fredag blir det utgång i Norrköping med massa sötnosar från klassen och på lördag ska vi ut i Linköping, vet dock inte riktigt vilka som ska med då. Men i viket fall som helst så ska det bli grymt kul att ta igen lite tid med er!

Nej, nu är det dags att ge sig iväg!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

wiiee maja bloggat igen(låte smått) ska bli kul att få ses igen och röja stan med alla våra godingar :D<3

2009-02-26 @ 22:04:43
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0