2009-02-09

Massa "att göra listor" innan vi flyttar. Har iaf börjat nu och ringa runt till diverse olika ställen man måste ringa till för att säga upp och flytta tele/internet/tv, andressändring, Olof försöker få reda på saker om bilen och försäkringen, jag tvättar Wilmas täcke som jag sen ska laga och ge tillbaka till Sanna som jag lånat det av.

Massa packande, träning, dusch, banken, hem till Carro och så ligger också på schemat. Full rulle här hemma med andra ord.

När det finns mycket att göra så blir jag så virrig och gör ingenting istället för att jag inte vet vad jag ska börja med. Men nu får jag sätta igång med någon av grejerna så inte Olof behöver göra allt!


Känner mig såhär när jag inte vet vad jag ska börja med :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

haha söt katt:)

2009-02-09 @ 16:52:40
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0