2009-02-05

Idag har jag och Olof åkt iväg med fösta lasset med grejer till Linköping, på vägen dit köde vi i diket, men det gick bra, tack vare en bra bil. Det enda jag kunde tänka var typ "mitt fin-porslin, mitt fin-porslin, mitt fin-porsliiiiiin", det låg nämligen i en låda där bak och det hade inte varit bra om det gick sönder. Det gjorde det inte så det var ju bra. När vi hade lämnat av grejerna så åkte vi och hälsade på Lina en stund. På vägen hem åkte Olof på e4:an åt fel håll och efter en liton omväg kom vi hem. Nu ha vi ätit god mat och nu blir det tv-kväll med SATC, du är vad du äter, halva lyxfällan och elitserie extra. Sen blir det träning och säng.

Imorgon åker vi till Täby för att fira Olofs pappa. Det ska bli trevligt, vi ha varit iväg mycket och hälsat på vära föräldrar den senaste tiden, det gilla jag :) Nej, tillbaka till tv nu!


Sist när vi träffade Olofs föräldrar, på Vätö. Toffe verkar inte fatta att han inte är en liten knähund.

Kommentarer
Postat av: ellen

har olof värkligen klarat körkortet? du borde kolla upp dedär hahah:P

2009-02-05 @ 23:42:07
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0