2009-02-04 (21.04)

Idag har jag packat ner halva huset i lådor. Imorgon bär det av till Linköping för att dumpa av första lasset med grejer. Känns jobbigt att det kommer folk och tittar på huset när det är gejer och kartonger överallt, det pallar inte min pedanta hjärna så det ska bli skönt att åka iväg med sånt som är nerpackat.

Har ätit en god middag bestående av lövbiff, beja, ägg och brytbönor. Kollade på top model som vanligt också och jag är ju grymt bra på att gissa i vilken ordning dom ska få sina foton och vem som åker ut. Kanske ska sätta min plan om "östergötlands nästa plusmodell" i verket, haha.

Nej, nu ska jag läsa andras bloggar. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0