2009-02-03

Idag känns det bättre, faktum är att det redan kändes bättre igår kväll när jag stoppat i mig lite mörk choklad. Det är sjukt hur lite, lite socker kan vända ens humör. Jag somnade glad och vaknade glad.

Har varit ute i skogen med Toffe nu. Tänkte att jag skulle ut och jogga och ta med honom, men eftersom jag alltid joggar på asfalt så tänkte jag vara snäll mot min hund och jogga i skogen istället. Jag tänkte ju inte så långt att det typ är is i hela skogen så det blev väl 50/50 jogging och rask promenad. Var ute längre än var jag är när jag bara joggar (längre runda + att jag som sagt gick halva vägen) men det kändes jätteskönt när jag kom hem, var precis lagom slut i kroppen, så där så man vill slänga sig på golvet och dö i några minuter men sen så orkade jag ändå köra styrka efteråt. Så nu har jag stretchat mig själv och hunden och ska hoppa in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0