2009-02-03 (23.10)

Jag ha uppenbarligen inget bättre för mig än att blogga. Elin hade lagt ut en bild på mig på facebook från förra året, känns som att jag inte träffat henne sen dess. Det är så tråkigt att alla flytta iväg åt olika håll och att det är så svårt att ha tid och råd för sina vänner. Jag måste bli bättre på att träffa er som betyder mycket för mig, även om ni bor långt bort!


Kommer ihåg den här dagen så väl, vi disskuterade att även om vi inte setts på länge så hittade vi alltid tillbaka till vaandra direkt när vi sågs och det kändes som det inte var mer än en vecka sen sist man sågs. Det är dock ingen bra anledning till att ses sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0