2009-02-03 (22.22)

Jag fattar typ inte att det är så kort tid kvar tills vi flyttar. Om en vecka och två dagar så kommer vi inte bo här längre. Då kommer vi vara stadsbor igen! Det känns jättekonstigt. Efter att ha bott ute på landet i nästan ett år så lär det bli en omställning att flytta in till civilisationen igen :) Men det ska bli grymt skönt, vi ha ju skogen precis bakom huset, 5 minuters promenad till bussen och typ 10 minuter med bussen in till city. Sen kommer möjligheterna att ta sig till mamma och pappa samt till mina darlingar i Norrköping bli mycket bättre. Även folk som bor längre bort kommer bli lättare att ta sig till med tanke på att det faktiskt går bussar så man kan ta sig till tåg i Linköping. ;)

Hoppas baa verkligen att vi får jobb fort när vi flyttat, skulle vara skönt att slippa ligga på gränsen till pank när man betalt hyran. Förhoppningsvis löser det sig illa kvickt, annars kommer jag krevera.

Sitter och kollar på hide and seek nu,  jag får panik av sånna här filmer. Har sett den förut så jag vet ju vad som komme hända, men det hjälps inte. PANIK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0