2009-02-03 (14.39)

JAG HATAR ALFAKASSAN!

Jag fick ett brev igår om att jag fått avslag från alfakassan. Jag ringde upp idag. Först fick jag sitta i kö i en halvtimme för att komma fram till någon inkompetent idiot jävel som inte visste vad fan hon höll på med. Jag frågade varför jag fått avslag och berättade vad som stod i brevet. Hon började fråga massa dumma jävla frågor om jag ens var ansluten till alfakassan och efter mycket om och men så kom hon fram till att jag var ansluten men att jag inte skickat in mina arbetsgivarintyg. Det är faktiskt jävligt märkligt med tanke på att jag skickade in ansökan om anslutning tillsammans med mina arbetsgivarintyg. Två av tre papper som ligger i samma jävla brev försvinner väl för i helvete inte? Inte nog med det... Det var tydligen mitt fel, för nu har jag fått ringa upp mina före detta arbetsgivare och be dom skicka nya papper och då är vi tillbaka på ruta ett. Jävla krångel, jag lackar totalt på sånt här!  Jag har bara skrattat åt det hitills för ingen som jag hitllis pratat med på arbetsförmedlingen eller alfakassan verkar inte ha en jävla aning om vad deras jobb går ut på.

Kommentarer
Postat av: ellen

kopiera arbetsgiverintyget:)då kan du skicka hur måna du vill hahahahhhah...

2009-02-03 @ 14:53:26
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0