2009-02-02

Känns som att jag äntligen har vänt tillbaka dygnet hyfsat i alla fall. Kan ha med fisket i helgen att göra, har varit trött på kvällarna sen dess och därmed vaknat tidigare. Idag var jag uppe redan 20 över 9. Har inte ätit något idag än för vi har inga ägg hemma, måste åka och handla. Så det jag spenderat dagen med hitills är att packa upp väskorna sen helgen, busat med valparna när dom var ute (första gången jag såg dom ute), städat för det kommer någon och ska titta på huset vid 2 idag och så har jag betalat första hyran till läggan.

Tanken var att jag och Olof skulle ta en långpromenad med Toffe på förmiddagen med Olof har lyckats få någon form av ryggskott i höften så det blir att stanna inne. Jag tycker inte att det är så kul att gå ut själv så det får bli orbin ikväll istället så får Toffe springa lös på gården i någon timme :P

Har btw vägt och mätt mig nu. Hyfsade reslutat. Är van att dunderbanta så man går ner 5 kilo på en vecka och sen går upp allt igen så fort man börjar äta normalt så jag får se dessa resultat som goda och se framåt och hoppas på att jag stannar i vikt när jag väl gått ner allt jag vill.

Överarm +- 0 cm
Byst -4 cm
Under byst - 6 cm
Midja -2 cm
Magen på det tjockaste stället -4 cm
Rumpa -4 cm
Lår på det tjockaste stället -3 cm
Lår precis över knä -1cm
Vad -2 cm
Vikt - 2,8 kilo

Nej, nu måste jag skriva en lista på vad vi ska handla och skyffla in min karl i bilen. Hörs senare :)


Fick en härlig bild av pappa sen i höstas när dom var och hälsade på.
Från vänster: Jag&Wilma, Mamma, Olof, Toffe, Smula

Kommentarer
Postat av: ellen

de va ju skit bra:) ja måste införskaffa mig ett måttband:)

2009-02-02 @ 12:09:52
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: Lillan

Haha Lilla Smulis kom allt med på bild! Skulle inte sett det om du inte hade skrivit det. Haha! Fin bild oxå såklart, men det vet du att jag tycker :D

2009-02-02 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0