2009-02-02 (20.22)

Vet inte varför dagen bara känns väre och värre. Allt som känns förjävligt idag finns det ju egentligen en lösning till. A-kassan måste ha blivit fel, mamma har lovat mig en ny kamera, Lisa har ingen anledning att vara sur så jag ska inte ta åt mig och så ska jag väl vara glad att Wilma faktiskt snart ska få slut på sitt lidande.

Tyvärr så gör inget av det här mig på bättre humör. Har bara legat i soffan och sovit. Drog ner persienerna och bytte om till myskläder och tog med mig täcket ner, men inte fan hjälper det. Känner mig gråtfärdig och vill bara tjuta ihjäl mig för ingen som helst anlednig. Förut kände jag så här rätt ofta men nu har jag inte känt så här på flera månader så det är extra jobbigt. Alla känslor bara kommer från ingen stans och det gör mig förvirrad och ledsen. Olof är stark när inte jag är det och tillåter mig inte att äta godis för att "dämpa ångesten" vilket säkert är bra, men nu vill jag som sagt bara vräka i mig godis och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0