2009-02-02 (15.03)

Fan den här dagen som började bra har nu totalt vänt och blivit en skitdag. Först när jag öppnade posten så fick jag se att jag fått avslag från a-kassan så jag kommer inte ha några pengar alls när dom jag har är slut.

Sen när han killen var här och tittade på huset så blev Lisa arg på mig för att vi målat om i badrummet i somras. Hon menade på att hon inte gått med på det och att hon inte ville ha det så men både jag och Olof vet att hon sa att det var okej då, det stör mig!
 
Sen pajade kameran jag fick i födelsedagspresent när jag tog kort på valparna. Fick lite kort på dom så om kameran funkar igen sen så får jag lägga in bilder.

Inte nog med det, fick veta att Wilma hade varit så dålig igår att dom trodde att dom skulle behöva ta ut veterinären och avliva henne. Dom behövde ju inte det sen men nu vill jag bara att hon ska få åka till Kolmården fort så hon slipper ha ont. Nu känns allt bara jobbigt.

Vill dra ner persinererna, ta på mig myskläder och bunkra upp med täcken och kuddar i soffan tillsammans med en massa bra filmer och tonvis med godis. Nu får jag ju inte äta godis heller så då blir den här dagen ännu mer skit. Även om det bara är gott för stunden och jag får ångest efteråt så känns det värt det idag. Var länge sen jag hade en sån här skitdag. Kan inte någon bara knäppa med fingrarna och fixa så allt blir bra?

Kommentarer
Postat av: Anje

hade jag kunnat knäppa med fingrarna åt dej så hade jag gjort det!

hoppas verkligen dagen blir bättre!

krama om

2009-02-02 @ 15:21:46
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0