2009-02-01

Nu är vi hemma från Borensberg. Idag har mamma och jag gått en långpromenad med Toffe, sen tränade jag lite på deras roddmaskin. Skönt att ha träningen avklarad innan lunch, annars skjuter jag ju alltid på den tills precis innan man ska sova. På vägen hem från Borensberg stannade vi i Malmslätt och hämtade nycklarna till lägenheten och sen var vi tvugna att åka dit och titta lite. Den såg mindre ut utan möbler, men jag tror att det kommer bli jättefint när vi flyttat in och fått i ordning allt som vi (jag) vill.

Dom vi hyr huset av ahde äntligen lagt ut det på annons (i fredags kväll) och redan nu har det varit tre par och tittat på huset, tack och lov hade jag städat innan vi åkte iväg. På tal om ingenting så var det 8 grader varmt/kallt när vi kom hem idag så vi har gjort allt som står i vår makt  för att få upp värmen här inne.

Nu är jag inne på min tredje vecka med atkins och ska därmed gå in i fas 2, måste läsa på lite vad det innebär. Det ska jag göra nu, för sen måste jag verkligen äta något, är hungrig som ett as (som vanligt).

Kommentarer
Postat av: ellen

eftersom att ja hatar egg, du kankse kommer ihåg när vi gjorde 13 dagarskuruen haha.. så tänker ja äta enbart bacon till frule går de bra?

2009-02-02 @ 10:23:51
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0