2009-12-31

Nu är det dags att summera 2009:
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, lite allt möjligt, bland annat var jag på flera olika festivaler som jag tidigare aldrig varit på. Förlovad mig med min älskling och sen har jag säkert gjort något annat som jag inte gjort förr.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, men det måste jag säga att jag gjort. Nådde inte helt mina mål, men bröt inget helt och hållet heller. Jag är nöjd.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, ganska många faktiskt.
4. Dog någon som stod dig nära? Jag var tvungen att ta bort min älskade häst Wilma.
5. Vilka länder besökte du? Jösses, jag har inte varit utanför Sveriges gränser i år, det måste vara första året på länge!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb på heltid!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 17de oktober då vi förlovade oss!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag hängt i med träningen så himla bra hela hösten.
9. Största misstaget? Jag kan faktiskt inte komma på något jag ångrar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt.
11. Bästa köpet? Har inte köpt något viktigt eller speciellt tror jag...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Har inte haft så mycket pengar att göra av med, men det måste vara mat, räkningar och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, massa med saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Åååh, jag vet inte. Jag satte ihop en spellista för ikväll med lite låtar från 09 så det är nog ganska många.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat?! Nej, jag önskar att jag hade haft mer pengar så jag kunnat åka runt och hälsa på vänner som bor lite längre bort.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för framtiden.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj och Olofs familj
19. Blev du kär i år? Om man kan det så ja!
20. Favoritprogram på TV? Lippstick jungle, Biggest loser, Ensam mamma söker och andra gamla godingar.
21. Bästa boken du läste i år? 14 år till salu tror jag.
22. Största musikaliska upptäckten? Hade nog ingen riktig sån WOW upplevelse, men det var kul att se så många band live på festivalerna.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer seriöst inte ihåg vad jag fick eller om jag önskade mig något speciellt.
25. Något du önskade dig men inte fick? Antagligen, men kommer inte på vad nu.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gjorde en tårta till Olof och Jimmy, jag satt och tittade på när de åt och så var jag väl i stallet. Minns faktiskt inte så mycket, det var så länge sen :P
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag säger det igen; ett fast jobb!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket legins, strumpbyxor och tunikor.
29. Vad fick dig att må bra? Att få bo närmre alla vänner och släkt!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Måste ju säga Weinhandl, med det var väl inte så mycket till överraskning.
31. Vem saknade du? Det var ju olika i olika perioder, men i det stora hela så saknade jag nog min polle mest.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade massa nya trevliga jobbarkompisar, men tyvärr bor ingen av dem här utan i Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0