2009-12-28 (21.16)

Idag har jag ju varit nere på stan med plånboken fylld av pengar för att shoppa på rean. Tyvärr var det mer folk än snygga kläder på stan nu och det kläder som va snygga fanns bara i konstiga storlekar. Fick i alla fall med mig en oversize t-shirt från Carlings, lite hårfärg, lösnaglar och nagelsmycken med mig hem. Har också varit hos frisören och toppat håret så nu har håret både nyklippt och nyfärgat. Naglarna är också fixade och beredda på nyårsfirande... (Bilder kommer sen för jag orkar inte lyfta röven från soffan och gå upp och fota). När vi kommit hem och fått i oss lite tacos så kom Elin på besök en sväng, det var trevligt att få träffa henne efter att hon varit i Italien sen i Augusti. Nu roar vi oss med att kolla på både det ena och det andra på http:/existenz.se//

Måste också tillägga att jag ÄLSKAR nya ICA reklamen, hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0