2009-12-27

Himla dåligt med uppdatering här och värre med bilder. Men jag har inte riktigt haft varken tid eller lust att sitta vid datorn. Men imorgon åker Olofs föräldrar hem och allt återgår kanske till det normala då med bloggen. Nu ska jag vara social med dem innan de åker tillbaka och därmed dålig uppdatering.

Hittade i alla fall två fina tröjor på rean igår, blir med shopping imorgon. Bild på tröjorna kommer sen. Jobbade även sista (vad jag vet nu) kvällen igår också, så nu är det dags att börja söka nytt. Skulle vara fruktansvärt skönt med ett jobb dagtid och inte bara kvällar och helger. Men det var allt för nu!



Olof & Linnéa hos farmor på juldagen.
Söta lilla unge, jag vill också ha en sån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0