2009-12-25

NU är julen över för oss här hemma. Kom hem från Borensberg för bara en liten stund sen. Har haft en riktigt bra jul och har fått så mycket julklappar att jag knappt minns vad jag fått.
Men fick bland annat igår av Olof ett jättemysigt duntäcke (hade också fått lite annat i förskott bland annat smink, BH, och julpynt). Av Olofs föräldrar fick jag ett par nya ridstövlar och presentkort på H&M på 500 kr och så ska jag även få pengar till att förlänga gymkortet (även om mitt inte går ut fören i september). Idag har jag (vi) fått av Calle; en termos och presentkort på Carlings, av Henning och Ancha; en mössa och ett thomas sabo armband, av mamma och pappa; massor av pengar, en ridjacka, stekpanna, bestickset, hobbyfärg och en bok om det och gud vet vad allt! Är superglad över alla grejer, inte minst över tröjan och örhängena jag fick av Hanna. Men nu är ja trött och ska somna under mitt nya täcke. Bilder kommer imorgon! Då ska vi se om vi orkar oss ner på mellandagsrean också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0